auto huren in Madagascar

  • Natasja

    Wij zijn van plan om in november 3 weken naar Madagaskar te gaan. We hebben al veel informatie van dit forum, maar lezen weinig over het huren van een auto daar. Heeft iemand ervaringen hierin? Is het goed te doen om een auto te huren en zelfstandig te rijden door Madagaskar, zonder een chauffeur? Maar dan wel een 4x4 drive? Heeft iemand handige tips of info?

    Alle andere tips zijn ook welkom!

    Bedankt alvast.

    Groetjes Natasja

  • Jochem

    Hallo,

    Bel me maar eens, 06-18010160. Heb er gewoond en heb dus wel wat tips.

    Gr.

    JochemNatasja schreef:

    >

    > Wij zijn van plan om in november 3 weken naar Madagaskar te

    > gaan. We hebben al veel informatie van dit forum, maar lezen

    > weinig over het huren van een auto daar. Heeft iemand

    > ervaringen hierin? Is het goed te doen om een auto te huren

    > en zelfstandig te rijden door Madagaskar, zonder een

    > chauffeur? Maar dan wel een 4x4 drive? Heeft iemand handige

    > tips of info?

    >

    > Alle andere tips zijn ook welkom!

    >

    > Bedankt alvast.

    >

    > Groetjes Natasja

  • kees de bruin

    Hoi Natasja.

    Als het goed is zijn jullie inmiddels naar Madagaskar geweest en is het goed bevallen? Wij gaan in april volgend jaar en willen eigenlijk ook het liefst met een auto zonder chauffeur. Is dat jullie nog gelukt en heb je wat tips voor ons.

    m vr gr

    Kees

  • kees de bruin

    Hoi Jochem

    Heb geprobeerd je te bellen maar zonder succes. Graag zou ik wat tips over Madagaskar van je ontvangen als je dat goed vind,zoals auto zonder chauffeur en pin autonmaten en creditcards. Is je tel nr nog hetzelfde?

    gr

    Kees

  • Wendy van Tilburg

    Hoi kees,

    Al gelukt met info. Auto huren zonder chauffeur is vrij lastig, maar wel mogelijk. Pinnen met NL bankpas gaat niet, creditcards worden alleen geaccepteerd door grote internationale bedrijven. Best werkt: Visacard. Beter is: travelcheques en cash.

    meer info of hulp nodig,

    schrijf ff een mail,

    groetjes,

    Wendy

  • Jacqueline

    Gewoon een auto huren en zelf op pad gaan. Met chauffeur heeft uiteraard ook voordelen, maar met eigen auto op pad is dé ideale manier om Madagascar te ontdekken! Stoppen waar je wilt en je eigen dagindeling maken. Ben je zonder chauffeur dan stop je ook eerder op minder toeristische plekjes, en het contact met de bevolking is snel gemaakt. Wij hebben er in elk geval enorm van genoten!

  • lobke

    hallo

    Ook wij willen graag reizen zonder chauffeur. ik weet dat er een is waarbij dat kan weet alleen niet welke.

    Heeft iemand hier info over.

    groetjes

  • L10

    Allemaal een hele goedemiddag,

    We kan mij aan nuttige info helpen.

    Ik ga 1 november t/m 26 november naar Madagaskar.

    Is het inderdaad mogelijk om zonder chauffeur te rijden.

    is het redelijk veilig (2 vrouwen)

    Heeft iemand een Nederlandse reisgids gevonden.

    Alvast bedankt voor jullie medewerking.

    Groetjes,

    L10

  • Kunst

    Hoi L10,

    Ik ga rond die tijd ook naar Mada!

    Als je het leuk vind om tips uit te wisselen kun je mij mailen op kunst en cultuur @ gmail dot com

    Misschien tot mails,

    Kunst

  • Wendy van Tilburg

    Hoi L10,

    Ik woon in madagascar, Antananarivo. En ik kan je Nederlandse reisgids zijn of je veel tips geven. Als je een reisboek bedoeld in het Nederlands, dat is er niet, wel de gewone Lonely planet en de Bradt Gids.

    Je kan zelfstadnig reizen en een auto huren, maar een chauffeur is niet veel duurder. Het hangt ook een beetje van je Franse taal af. Natuurlijk kom je een heel eind met handen en voeten, maar een beetje Franse taal is wel handig.

    Je kan me mailen op wendytil1973@hotmail.com

    groetjes,

    Wendy