auto huren in Madagascar

  • Hans

    Wij zijn vorig jaar naar Madagascar geweest en hebben auto met chaufeur genomen. Het voordeel is dat je zelf niet zo moe bent aan het eind van de dag en tussendoor kan je overal van alles doen. Of de chaufeur stopt op toeristische plaatsen ligt echt aan je afspraken die je maakt, onze chauffeur stopte zo vaak en waar wij wilde. Wij betaalden vorig jaar voor een 4WD 55 euro per dag. Een autozelf huren kwam op bijn ahet dubbele uit. Je bent trouwens ook direct klaar met je verzekering want alle verantwoordelijkheid ligt bij de chauffeur. Als je interesse hebt kan ik je altijd in contact brengen met onze chauffeur. In ieder geval geniet van het mooie Madagascar.

    Hansvanderh@hotmail.com

  • Coen Oldenhof

    Hallo iedereen die opzoek is naar een huurauto in Madagascar zonder chauffeur,

    Wij verhuren sinds 2004 zowel Renaultjes 4 als 4x4's zonder chauffeur. U bent natuurlijk ook welkom in ons nieuwe guest house. Voor meer informatie: www.madagascar-tv.nl

    Groet,

    Coen Oldenhof

  • Marian Woning

    WIJ WILLEN VOLGEND JAAR IN JUNI EEN MAAND RONDREIZEN OP MADAGASKAR MET EEN AUTO. IK HEB NU GELEZEN DAT DAAR WEL MOGELIJKHEDEN TOE ZIJN MAAR IK HOOR OOK VERSCHILLENDE BERICHTEN DAT JE NIET AAN BRANDSTOF KAN KOMEN?

    HEEFT IEMAND HIER ERVARING MEE OPGEDAAN. HEEL GRAAG EEN REACTIE. NUTTIGE TIPS KUNNEN WE OOK WEL GEBRUIKEN HOOR. ALLE ERVARINGEN KUNNEN ONS MISSCHIEN TIPS OPLEVEREN WAAR WE IETS MEE KUNNEN.

    MARIAN WONING

  • Nathalie

    Anonymous

    Wij zijn vorig jaar naar Madagascar geweest en hebben auto met chaufeur genomen. Het voordeel is dat je zelf niet zo moe bent aan het eind van de dag en tussendoor kan je overal van alles doen. Of de chaufeur stopt op toeristische plaatsen ligt echt aan je afspraken die je maakt, onze chauffeur stopte zo vaak en waar wij wilde. Wij betaalden vorig jaar voor een 4WD 55 euro per dag. Een autozelf huren kwam op bijn ahet dubbele uit. Je bent trouwens ook direct klaar met je verzekering want alle verantwoordelijkheid ligt bij de chauffeur. Als je interesse hebt kan ik je altijd in contact brengen met onze chauffeur. In ieder geval geniet van het mooie Madagascar.

    Hansvanderh@hotmail.com

    Beste Hans,

    Wij zouden in juli 3 weken willen trekken met ons gezin. Kan je ons tips geven voor vervoer? We zouden Andasibe, Anjozorobe, Antsirabe, Ranomafana en Isola willen doen. Bedankt voor je reactie !

  • Nathalie

    Anonymous

    Wij zijn vorig jaar naar Madagascar geweest en hebben auto met chaufeur genomen. Het voordeel is dat je zelf niet zo moe bent aan het eind van de dag en tussendoor kan je overal van alles doen. Of de chaufeur stopt op toeristische plaatsen ligt echt aan je afspraken die je maakt, onze chauffeur stopte zo vaak en waar wij wilde. Wij betaalden vorig jaar voor een 4WD 55 euro per dag. Een autozelf huren kwam op bijn ahet dubbele uit. Je bent trouwens ook direct klaar met je verzekering want alle verantwoordelijkheid ligt bij de chauffeur. Als je interesse hebt kan ik je altijd in contact brengen met onze chauffeur. In ieder geval geniet van het mooie Madagascar.

    Hansvanderh@hotmail.com

    Beste Hans

    =14pxWij zouden in juli 3 weken willen trekken met ons gezin. Kan je ons tips geven voor vervoer? We zouden Andasibe, Anjozorobe, Antsirabe, Ranomafana en Isola willen doen. Bedankt voor je reactie !