trouwen in madagascar

  • jimmy1963@live.nl

    Hallo,mensen

    Vandaag 7 mei 2012 ben ik voor het eerst op deze website gekomen,dit alleen omdat ik informatie wil hebben over het land madagascar,de afgelopen jaren ben ik zelf zowat overal geweest in OostEuropa voor het geluk te zoeken naar een buitenlandse vrouw..Ik heb nu pas geleden een lieve vrouw gevonden,wij kunnen het samen heel goed vinden op het internet,bijna elke dag praten wij met elkaar…je zou bijna zeggen…het geluk is gevonden.

    Ik wil in Augustus 2012 afreizen naar madagascar en daar in het land gaan trouwen….natuurlijk heb ik eerst goed gekeken of dit allemaal wel echt was…want ja er zijn ook vrouwen die alleen op geld uit zijn,maar daar was ik zeker op voor bereid..nu weet ik haast zeker dat ik naar madagascar wil afreizen om daar mijn nieuwe vrouw te leren kennen.

    als ik getrouwd ben wil ik haar meteen meenemen naar Nederland.

    Maar ik weet natuurlijk goed over de gevaren,die wij dagelijks zien op de tv en de kranten…de ontvoeringen,en de banditen van somailie…ik vraag me af als ik af reis naar het boven genoemde land ben ik dan als toerist veilig in zo´n land.ik heb wel veel gelezen over dat land,zelfs dat 2 belgen werden beschoten door de plaatselijke politie…ja als ik dat lees wordt ik wel een beetje bang,want madagascar ligt niet bepaalt voor de huisdeur.

    De reis die ik wil gaan maken,doe ik in het geheel alleen…maar ik zou het wel fijn vinden als andere mensen die daar geweest zijn hun ervaringen kunnen vertellen over het bovengenoemde land.

    Andere nuttige tips zijn natuurlijk welkom ik hoop van jullie te mogen horen,ik kijk elke dag op deze site of ik nuttige informatie kan krijgen van het publiek…Alvast bedankt….jimmy

  • Luc

    ik heb  daar bijna een jaar geweest  in majunga geen problemen gehad alleen visum controle een paar keer de rest viel alles goed mee mensen zijn daar vriendlijk' ik heb geen problemen gehad met politie of bevolking. soms met te bedelen dat heb je in elk land bijna. Ps alleen in Antananarivo ( tana in kort ) moet je heel voorzichtig zijn daar is heel gevaarlijk overdag een meestal s'avond niet alleen weg te gaan want daar loopt van alles rond is af te raden om daar te wonen . ik weet niet waar dat jij bent geweest ?  vriendelijk groet luc