nederlandstalige reisgids?

  • foreest@hetnet.nl

    Weet iemand of er nederlandstalige reisgidsen over Madagaskar zijn?

    Alles wat ik tot nu toe vond, was engels, duits of frans.

    Groeten Bert.

  • jer

    ja, zij spreken alleen Engels.. Gids via ramatour.(www.ramartour.com) spreekt een paar woorden van Nederlandse taal.

    Wendy is Nederlandse vrouw en haar man spreekt een beetje Nederlandse taal. Verder hebben zij heel leuke gids.

    Kijk naar de website.

    Succes ermee.

  • Susan1

    Er zijn nog geen Nederlandstalige reisgidsen over Madagascar. Als je kiest voor een Engelstalige, dan raad ik de Bradt aan i.p.v. de Lonely Planet. De Bradt voor Madagascar is een stuk informatiever dan de LP. Ik heb gelezen dat er in maart een nieuwe versie van de Bradt verschijnt.

    groetjes,

    Susan

  • Wendy van tilburg

    haha, dat is grappig. Ik ben de Wendy, de nederlandse reisgids, maar ik denk ook dat ze een boek bedoelde en niet een persoon. ik raad ook de Bradt gids aan. De LP is erg achterhaald. Niet met reismogelijkheden, maar wel met de hotelopties en prijzen. We hebben sinds kort ook een guesthouse voor al die backpackers die graag met de taxibrousse reizen, maar het wel fijn vinden om op het vliegveld te worden opgehaald na een lange vlucht. www.mevaguesthouse.com

    groetjes,

    Wendy

  • Antoinette

    Sinds kort (april 2011) is er een nieuwe Nederlandse reisgids op de markt. Hij is van Trotter, ISBN: 9789020994032. Hij kost rond de 20 euro.

    Ik heb hem voor onze reis gekocht, ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog te weinig in heb gelezen om goed over de inhoud van het boekje te kunnen oordelen. Maar op het eerste oog, lijkt het me wel een duidelijk en complete reisgids.

    Antoinette

  • doelen

    we hadden de lonely planet maar vonden die erg tegen vallen, nu maar snel de trotter besteld hopelijk is die beter, we gaan in november naar madagascar, als er nog meer goede tips zijn dan hoor ik dat graag.