Madagskar help!

  • Travellaar

    Hi Allemaal!

    Aanstaande september willen wij graag naar Madagaskar, maar ik heb het gevoel dat het heel anders is dan alle landen waar we geweest zijn (Thailand, Vietnam, India, Sri Lanka, Peru, Bolivia, Marokko en Nepa) en anders aangepakt moet worden.

    Normaal regelen we alleen een retour vliegticket en de eerste twee overnachtingen en de rest vullen we in het land zelf in met daarin de plaatsen en met het locale vervoer. Natuurlijk hebben we van tevoren al een een beetje een route gepland, maar we laten ons altijd een beetje verassen, het is natuurlijk wel vakantie en we willen/proberen het echte te zien en te leren van een land. In Nederland wordt je altijd een beetje bang gemaakt over alles, maar zodra je ergens geweest bent valt het altijd 100% mee. Maar is dit ook bij Madagaskar?

    Hierbij een aantal vragen, hopelijk kunnen jullie ons helpen?

    1. Welke route raden jullie ons aan (plaatsen)?

    2. Wat moeten we echt zien in Madagaskar (locaties/bezienswaardigheden)?

    3. Is het makkelijk om met het openbaar vervoer te reizen en is deze een beetje op tijd?

    4. Aanraders hotels en Guesthouses?

    Alvast super bedankt en laat ons meegenieten van jullie ervaringen!

    Groeten,

    Jacco en Elise

  • Mieke

    Hallo,

    Kijk eens op het landenforum van www.wereldwijzer.nl en jullie zullen een stuk “wijzer” worden. Er staat veel bruikbare informatie op deze site.

    Groetjes Mieke

  • Wendy van Tilburg

    Ja, het Wereldwijzer forum is een goede aanrader of ook Tripadvisor (engels)

    Je mag mij ook altij dmailen met vragen, wendy@ramartour.com

    Ik woon in de hoofdstad, Antananarivo en mijn man en ik hebben een klein reisbureau en een guesthouse. We hebben mensen graag op weg met een overnachtinng of een hele verzorgde reis.