tips voor goedkope tickets naar madagaskar

  • Gon

    Wie kan mij tips aan de hand doen voor het kopen van tickets naar Madagaskar voor een goede prijs, voor de zomer van 2010?.

  • barthenlilian@casema.nl

    Op de vakantiebeurs kregen we de volgende tip van www.madagascar.ictours.mg om te kijken op www.opodo.fa. Je vliegt vanaf Parijs (is het goedkoopste).Je moet dus wel op tijd in Parijs zijn om het vliegtuig te halen naar Tana. Wellicht heb je er wat aan.

    Lilian

  • Gon

    Beste Lilian,

    Bedankt voor je reactie.

    Helaas werkt de link www.opodo.fa niet.

    Zou je nog eens voor mij willen kijken of het adres anders ingevoerd moet worden?

    Hebben jullie op deze manier geboekt en gereisd en hoe is het bevallen?

    Ik hoor graag van je.

    Heel hartelijk bedankt vast.

    Gon

  • barthenlilian@casema.nl

    je hebt gelijk. Het is www.opodo.fr. Nee wij hebben zo niet geboekt want ik kon geen vliegtuig garantieticketverzekering afsluiten via Opodo en dat vind ik erg belangrijk want er zijn nogal wat vliegtuigmaatschappijen failliet gegaan. Ik heb geprobeerd via onze verzekeringsmaatschappij ook die verzekering af te sluiten maar die geven geen garantie op Air Madagascar. Wij hebben bij d-tours geboekt voor 1066,– incl. vliegticket garantie en vliegen 17 september via Parijs naar MD met Air France. Die Belgische man op de vakantiebeurs (viend eigenaaresse reisbureau in Tana) ging een aantal keren per jaar heen en weer en boekte via Opodo. Hij ging dan met de trein naar Parijs vanaf Brussel.

    Hopelijk heb je hier wat aan.

    Lilian

  • Mieke

    Hallo Gon,

    Wij zijn in November met Kenya Airways vanuit Londen via Nairobi Naar Madagascar gevlogen. Stukken goedkoper. Wel nog een vlucht naar Londen moeten boeken maar al met al toch een paar honderd euro goedkoper. Wij betaalden € 1727,22 voor alle vluchten voor 2 personen. We hebben telefonisch geboekt bij KLM die de vluchten met Kenya Airways kan boeken. Ik weet niet wat het kost vanaf Amsterdam. Kenya Airways vliegt 4x per week vanuit Nairobi naar Madagascar.

    Het beste kun je KLM even bellen.

    Groeten Mieke

  • Gon

    Bedankt voor de tip, Mieke.

    Ik ga de KLM bellen.

    Ik vermoed alleen dat wij door in juli augustus te reizen wel op hogere ticket kosten moeten rekenen.

    Overal lees ik dat de prijzen, net als bij ons, in de zomervakantie hoger zijn.

    Hartelijke groeten,

    Gon