huren Renaultje 4

  • Wendy

    hallo mada-gangers,

    Ik krijg vaak aanvragen van mensen die graag een Renaultje 4 willen huren om zelf door het land te crossen. Als je dat graag wilt, het kost 25 euro per dag + 500 euro borg. Voor de exacte voorwaarden en data aanvraag, kan je me mailen. Verder hebben we ook een Peugeot 306 te huur zonder chauffeur. Alle andere auto's worden met chauffuer verhuurd.

    groetjes,

    Wendy

  • jtenoever

    Beste Wendy, graag info over het huren van een Renaultje 4, en de voorwaarden/prijzen. In het najaar. Medio okt 2-3 weken. We kennen Madagascar en zijn er 2 jaar geleden geweest, fantastisch!

    Groeten Jacqueline

  • Jacomien

    Hallo Wendy,

    Graag zou ik ook meer informatie willen hebben over het huren van een renault 4. En daarnaast van de actuele situatie in Madagascar.

    We zijn namelijk van plan om eind april daar naar toe te gaan, maar hoe veilig is het en welke gebieden moet je ontwijken?

    Het moet natuurlijk wel een vakantie blijven….

    Alvast bedankt,

    Jacomien

  • Wendy van Tilburg

    Beste Jacqueline,

    leuk dat je al in Madagascar bent geweest. Kom je nu dan voor de tweede keer?

    Sorry, dat ik niet eerder heb gereageerd. Ik dacht dat ik automatisch een bericht kreeg als er een post was, maar dat is misschien niet zo.

    De kosten zijn dus 25 euro per dag en 500 euro borg voor eventuele schade.

    Daarnaast moet je een contract ondertekenen dat wij niet verantwoordelijk zijn voor lichamelijk letsel of schade aan persoonlijke spullen.

    Verder bespreken we de route die je wilt gaan rijden, want niet alle wegen zijn begaanbaar met een Renault 4.

    Verder moet je natuurlijk in het bezit zijn van een geldig rijbewijs.

    Ik hoor het wel as je interesse hebt,

    groetjes,