VISUM

  • Richard

    Hallo,

    Ik lees op dit forum dat het mogelijk is om op het vliegveld van Madagaskar een visum voor 30 dagen aan te schaffen.

    Wie o wie weet of het ook mogelijk is om op het vliegveld van Madagaskar een visum voor 6 weken (42 dagen) te kopen? Of kan dit alleen via een visumbureau in Nederland?

    Heeft iemand ooit problemen gehad bij het aanschaffen van een visum op het vliegveld?

    groeten

  • Schulte

    Ik kom net uit Madagcar en gelukkig had ik het visum bij de Nederlandse ambassade aangevraagd. De prijzen van de visa in Madagascar wijzigen er vaak en was in Madagascar enkele euro's duurder dan in Nederland. Normaal betaal je op het vliegveld rond de 58 euro voor een visum van 3 maand, althans dat staat op het aanplakbiljet en dat wordt verteld. Achteraf hoorden we dat de mensen op het vliegveld een visum voor 30 dagen hadden gekregen i.p.v. 3 maanden, dus goed uitkijken wat ze in je visum zetten. In principe zou het mogelijk moeten zijn om een visum voor 3 maand dus aan te schaffen op het vliegveld, maar ik zou het voor de zekerheid in Nederland regelen.

    Groeten

  • Michiel

    Een visum is eenvoudig te regelen op Ivato airport (Antananarivo). Echter, de prijs was merkwaardig hoog! Ik moest 60 euro p.p. betalen. (Vandaag teruggekomen).