vliegticket

  • Rogier Kievit

    Beste mensen,

    Ik wil graag van juli tot september naar Madagascar. Nou vraag ik me af wat het goedkoopste manier is om Madagascar te bereiken. Op internet is het goedkoopste ticket dat ik zie ongeveer 1370 euro. Is het misschien goedkoper om via zuid-afrika te gaan, en vanaf daar te vliegen of de boot te pakken? Of weet je een site waar je een goedkoper ticket kan vinden?

    Alvast bedankt,

    Rogier

  • Angela

    Hoi,

    Ik ben ook weer op zoek naar vliegtickets; we hebben vorige week namelijk te horen gekregen dat onze vliegtickets zijn opgeheven…(met Alitalia naar Milaan en Air Madagascar naar Mada)We dachten een meevaller te hebben omdat we ‘maar’ € 1150 p.p. betaald hadden. Nu kom ik ook op een bedrag van €1350 bij vliegtickets.nl. (dit is volgens mij de goedkoopste aanbieder). In ieder geval geldt: hoe later je boekt, hoe duurder de tickets worden. Ik heb gekeken of het goedkoper is om via zuid-afrika te vliegen, maar het ticket van bijvoorbeeld Johannesburg naar Mada is dan weer erg duur.

    Mocht je op korte termijn aan een goedkoper vliegticket komen hoor ik dat graag!

    groetjes Angela

  • Angela

    Hoi Rogier,

    Ik heb nu toch maar geboekt: vliegticket is in de afgelopen dagen 50 euro p.p. duurder geworden! 't Is dus aan te raden om de prijzen dagelijks in de gaten te houden. succes!

  • bjorn

    Beste Rogier,

    Ik wil volgend jaar naar madacascar. En ben ook al een beetje aan het rond kijken.

    Maar de goedkoopste manier die ik heb gevonden is via Parijs. Via mauritius.

    voor 1050 incl. tax

    groeten,

    bjorn

  • bjorn

    Beste Rogier,

    Ik zag net dat je via dusseldorf, parijs, mauritius, madagascar. nog goedkoper uit ben. 995 euro

    groeten,

    bjorn