volle vluchten?

  • Suus

    Gelukkig is het bijna zover: begin Oktober gaan we dan eindelijk naar Madagascar.

    De reis hebben we in grove lijnen uitgezet. Het blijkt nu dat veel binnenlandse vluchten vol zijn (als ik op de site van air Madagascar kijk). Het zit dat in Madagascar. Zijn deze vluchten daan ook echt vol? In andere landen heb ik gemerkt dat met een vriendelijke lach en een praatje er ineens toch nog een plekkie op een vlucht is. Iemand ervaring?

    Oh ja, kijk eens op onze “site” en een berichtje (en tips) daar is altijd welkom!

    http://madagascar.reisprofiel.nl

    Groetjes,

    Suus

  • Manfred

    Ik heb 3 keer een binnenlandse vlucht gehad. De eerste vlucht heb ik een dag van te voren geboekt. De tweede ben ik 20 minuten van te voren naar het vliegveld gegaan en de derde 3 uur van te voren. De vierde vlucht die ik wou nemen zat vol, voor niets een paar uur op het vliegveld gewacht. Je kunt meestal gewoon een ticket kopen en als het vliegtuig dan geland is wordt gekeken of er nog plaats is. Toen ik er was (2003) hadden niet alle vliegvelden een computerboekings systeem zodat ze niet wisten hoe vol een vlucht zat. Alleen degene die ver van te voren geboekt hadden zodat er contact gelegd kan worden met Tana waren zeker van een plaats.

  • Suus

    Bedankt Manfred!

    Aan dit soort info heb je iets! Ik denk dat we maar eens een gokje moeten wagen. Houdt het natuurlijk ook wel een beetje avondtuurlijk! Mag ik nog vragen in welke periode je gegaan bent?

  • Manfred

    Ik ben in juni en juli geweest. Veel plezier met je verdere voorbereiding.