en de eeuwige roem...

  • ben

    Emigranten zijn bijzondere mensen, dat zijn mensen met visie, lef en doorzettingsvermogen en dat moet Nederland maar eens weten.

    Vind je het leuk om een verhaal te schrijven over jezelf en je familie als nederlandse emigrant, laat het me dan weten.

    Ik ben namelijk bezig om daar een boek over te schrijven. Een gepaste vergoeding voor je verhaal wordt gegeven en natuurlijke de eeuwige roem. De sluitingsdatum is 15 mei.

    Stuur een email en ik stuur je dan verdere informatie.

    Ben

    Denemarken

    b.b.bontjer@hotmail.com

  • Anne

    Wat een leuk initiatief ! Ik ben zeer benieuwd om je boek te lezen als het uitkomt.

    Veel succes,

    Anne

  • ben

    dank je wel Anne, heb tot dusver 69 verhalen/toezeggingen, er zijn dus kansen

    doe je ook mee?

  • Anne

    Wij zijn geen emigranten, al zouden we dat wel heel graag willen. Elke keer dat we naar Afrika reizen, zouden we daar willen blijven. Vandaar onze interesse.

    Anne

  • ben

    Anne

    Op zich is dat voor mij ook een verhaal, iemand die zo graag wilt, edoch……….

    Je motieven, twijfel of wat het ook mag wezen speelt wel degelijk een rol bij emigranten in spe.

    Een onderzoek heeft geleerd (onlangs) dat plm 50% van de nl bevolking plannen/behoefte heeft om te gaan, dat is een hoog cijfer.

    Ik kan me voorstellen dat jouw verhaal best wel gelezen wordt. Denk er nog eens over na als je wilt, ik ben in principe positief,

    Groet

    Ben

  • ben

    Hej Anne

    Een paar weken geleden hebben we contact met elkaar gehad over het schrijven

    van je wereldverhaal, emigratie dus.

    Helaas heb ik je verhaal nog niet ontvangen. Dat zou een beetje aan de tijdsdruk kunnen liggen. Een aantal deelnemers hebben om een wat langere termijn gevraagd

    Dat doe ik dus bij deze.

    Probeer je verhaal te schrijven en op te sturen met zo’n 2 weken. Heb je soms wat hulp nodig laat dat dan even weten. Je bijdrage is belangrijk!

    Met vriendelijke groet

    Ben