Ticket

  • Alaine

    Hallo,

    Ik zit er sterk over na te denken om deze zomer voor zo'n 4 à 5 weken naar Madagascar te gaan. Het liefst ga ik alleen, en niet met een groepsreis mee…. Ik wil dus een losse ticket kopen maar mijn probleem is dat ik nergens een betaalbare ticket kan vinden. Iemand ervaring en/of tips waar ik het best een losse ticket (retour) kan kopen zonder meteen aan een groepsreis vast te zitten???

    Alaine

  • Els

    Ga eens naar www.airfrance.fr en tik daar je vettekdatum in en retourdatum

    Dan rolt er vast en zeker wel een redelijke prijs uit. ik denk wel dat je moet rekenen op een euro of 700 of 800 per retourvlucht. naar prijs kom je wel met de TGV of je eigen auto die je zet op lang parkeren

  • Alaine

    Hoi,

    Nou,…ik ben dus al een tijdje op zoek,..maar kom niet goedkoper uit dan zo'n 1200 euro…….Iemand nog andere tips voor goedkopere tickets dan dat (periode v.a 3/7 t/m 30/7 of langer??!!) of wellicht een grote koffer waar ik in pas??

    Groetjes,

    Alaine

  • Manfred

    Je kunt kijken voor een retourtje naar Reunion of Mauritius en van daaruit een retourtje met Air Madagascar naar Madagascar. Beide eilanden zijn ook leuk om een weekje te verblijven als je de tijd hebt. Ik denk wel dat je al te laat bent om de tickets in de ‘goedkopere’ prijsklasse te krijgen.

  • Anne

    Ik heb een ticket geboekt via Air Madagascar rechtstreeks, het verkoopkantoor in mijn buurt, en betaalde voor een ticket retour nu in mei 668 Euro per persoon.

    Je vindt alle info op internet bij Air Madagascar.

    Groetjes,

    Anne